wtorek, 8 stycznia 2013

Neutrogena - zimowi ulubieńcy


Moim odkryciem dla poprzedniego roku były kosmetyki pielęgnacyjne Neutrogeny. Wiele dobrego o nich słyszałam, ale przez wysoką cenę nie spróbowałam, do czasu gdy natknęłam się na promocje. 
Jeśli jeszcze któraś z Was waha się przed ich zakupem, polecam wypróbować. Ja z pewnością kupie ponownie! :)




Neutrogena body moinsture body lotion
głęboko nawilżająca emulsja do ciała 

Plusy:
opakowanie: higieniczne, poręczne, dozownik ułatwiający aplikacje
konsystencja: kremowa - mleczka
zapach przyjemny delikatny, typowy dla Norwegian Formula
efekt: nawilżona, gładka, pachnąca skóra

- szybo wchłania się, pozostawiając lekki film
- koi: rewelacyjny kosmetyk na podrażnioną skóręwydajna : pojemność  250 ml
promocyjna cena

Minusy:
- standardowa cena

- pompka utrudnia wydobycie emulsje  z dna opakowania

Cena: 15,99 zł (w promocji) 27 zł 

Moja ocena:  5/6



Emulsja mimo swojej ceny, jest warta zakupu, ze względu na swoje właściwości nawilżające, jak opisuje producent - głębokie, długotrwałe nawilżanie. To uniwersalna emulsja na zimę dla każdego.





Neutrogena fast absorbing hand cream
szybko wchłaniający się krem do rąk

Plusy:
opakowanie: poręczna tubka dozująca odpowiednią ilość kremu
konsystencja: kremowa, lekka 
zapach delikatny, typowy dla Neutrogeny
efekt: nawilżone, jedwabiście gładkie dłonie

szybo  się wchłania
- ukojenie dla  suchej skórywydajna: pojemność  75 ml
promocyjna cena

Minusy:
- standardowa cena



Cena: 15 zł (w promocji) 20 zł 

Moja ocena:  5/6

To jeden z lepszych kremów do rąk, jaki używałam. Dobrze nawilża, szybo wchłania się, koi przesuszoną, podrażnioną skórę. Krem godny polecenia.




A wy miałyście jakieś kosmetyki z Neutrogeny? 
Szkoda, że nie jest dostępna u nas kolorówka..

pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. muszę sięgnąć w końcu po te kremy neutrogena bo też słyszałam wiele dobrego, a mam okropnie suchą skórę:)

    OdpowiedzUsuń