wtorek, 19 kwietnia 2011

Nowości w mojej kosmetyczce :)

Po pierwszych testach chciałam wam przedstawić moje spostrzeżenia na temat cieni i maskary, które otrzymałam w prezencie :)

VIRTUAL cienie do powiek Smoky Glam

Od producenta:
Jedwabiste w dotyku, brokatowo-perłowe cienie do powiek. Formuła cieni została wzbogacona o tłoczony na zimno olej kokosowy, który nie tylko ułatwia aplikację, ale i pielęgnuje skórę powieki nawilżając jej powierzchnię. Idealne do wykonania atrakcyjnego makijażu smoky eye.

Fakt, cienie są mięciutkie, jedwabiste jak mówi producent, kolory są piękne!
Ja posiadam w odcieniach jasnego różu, mlecznej czekolady i ciemnej śliwki (oberżyny).
Minusem ogromnym jak dla mnie jest brokat, który strasznie się osypuje :(

A o to co mówi na ten temat producent:
Specjaliści marki Virtual dodali drobinki brokatu oraz iskrzącą perłę, co sprawia, że spojrzenie zyskuje wyjątkowy blask.

Żeby pozbyć się niechcianych drobin, najpierw maluję oczka, potem zmazuję nasączonym wacikiem brokat pod oczami i dopiero nakładam korektor i podkład.

A tak wyglądają cienie:
Pojemność: 3,5 g
Cena: ok. 13 zł
Czy poleciłabym cienie Virtual? Jeśli lubicie błysk w formie brokatu, to polecam ;)

EVELINE Volumix Fiberlast mascara
tusz pogrubiający, rozdzielający i unoszący rzęsy

Działanie mascary wg producenta:
- imponujące pogrubienie – efekt 360
- rzęsy uniesione do 45 stopni
- perfekcyjna separacja bez efektu grudek
Innowacyjna, błyszcząca formuła FIBERLAST 16h z mineralnymi pigmentami i prowitaminą B5 sprawi, że Twój makijaż będzie olśniewał przez wiele godzin.


Zgadzam się w 100% z producentem, rzęsy są ładnie rozdzielone, pogrubione bez pozostawiania grudek i rzeczywiście je unosi, dzięki silikonowej wyprofilowanej szczoteczce.
Opakowanie jest bardzo ładne. eleganckie, cieszy oko.
Jedynym minsem jest osypywanie się maskary pod koniec dnia..


Cena: ok. 13zł
Moja ocena (1-6): 5-


Kiedyś, nie tak dawno, również miałam tusz z tej firmy i jego żywotność była krótka, po miesiącu sklejał rzęsy, wysechł i kruszył się. Na jego temat pisałam TUTAJ
Jak bedzie z tą maskarą? Czas pokaże :)

Za taką dość niską cenę, polecam ten tusz do rzęs :)

1 komentarz: