poniedziałek, 10 grudnia 2012

Pomysł na prezent!

Dzisiaj chciałam Wam zaproponować pomysł na niebanalny prezent świąteczny.

Mianowicie chodzi tu o oryginalne pokrowce na telefon, które własnoręcznie robi moja koleżanka Monika, również na zamówienie :)

To rewelacyjny drobiazg, który ucieszy każdego! Do tego kosztuje niewiele :)
Sami zobaczcie:








Wybór jest przeogromny, tym bardziej, że Monika robi na specjalne zamówienie :) Pokrowce są urocze, warto sprawić sobie taki prezent bliskim i sobie :)

Stronka, gdzie znajdziecie galerie pokrowców: http://krolestwo-drobiazgow.blogspot.com/

Aukcja allegro: <klik>

Facebook: <klik>

Gorąco polecam!

9 komentarzy:

  1. OOo jakie słodkie :-D ten ze ślimaczkiem jest ekstra !

    Muszę obejrzeć czy mają coś na Lumię 920 =]

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokrowce dobierane są pod telefon - wymiar, także spokojnie :)
      wystarczy tylko wysłać wiadomość do autorki, podać wzór, rodzaj telefonu i gotowe :)

      Usuń
  2. Dziewczyna ma ogromny talent ! Już zaglądam na jej bloga :) Ten pokrowiec z reniferem ejst genialny :)))

    Przy okazji serdecznie Cię zapraszam na konkurs świąteczny. Do wygrania aż 6 zestawów nagród:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie urocze, jednak kot Simona chyba podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie są urocze i zabawne ;) ja już wybrałam pokrowiec z misiem :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne, brakuje mi pokrowca na telefon :)

    OdpowiedzUsuń