piątek, 7 grudnia 2012

Zdobycze do ust cd.

Witajcie!

Dzisiaj zaprezentuję Wam kolejne zdobycze do ust, czyli pomadki Manhattan i Catrice oraz błyszczyk Catrice. W ostatnim czasie zwracam uwagę na szafy Catrice, Manhattan i Essence i tych kosmetyków przybyło mi najwięcej.




Manhattan Soft Mat lip cream to matowa pomadka w kremie, gwarantująca trwały i intensywny efekt.



Zakupiłam 2 odcienie: 95M kolor nude, karmelowy i 53M intensywny koral.



Moja opinia:

PLUSY:
- opakowanie: małe, zgrabne, zmieści się w każdej kosmetyczce czy kieszeni
- łatwa aplikacja za pomocą aplikatora
- konsystencja kremowa
- wykończenie matowe
- zapach bardzo przyjemny, budyniowy
- intensywne krycie
- trwalsze od tradycyjnej szminki

MINUSY:
- mały wybór kolorów
- trwałość -  po zjedzeniu pomadka traci kolor, zjada się
- wysusza usta i podkreśla suche skórki - największy minus



Ocena:


Cena:  ok. 16 zł (w Rossmannie) 6-7 zł (sklepy internetowe)

Podsumowując pomadka jest warta uwagi, nadaję się na większe wyjścia tj. lip pen z MaxFactor, nie polecam używać codziennie, bo wysusza usta.

Skorzystałam z promocji Rossmanna na kolorówkę  -40 %  tak jak wiele z Was, kupując właśnie jedną z pomadek Manhattan i cień.










Cień było mi trudno uchwycić, jego bakłażanowy odcień z nutą brązu idealnie wpisuję się w trendy tej jesieni. Za jakiś czas ukażę się jego mini recenzja, porównująca z innymi kolorami bordo w moim zbiorze.

Cień + pomadka Soft Mat Manhattan kosztowały ok. 20 zł ( w promocji -40%)

Pomadka Catrice Cucuba odcień C01 Salsa Cubana

Pochodzi z LE Cucuba, która była dostępna latem we wrześniu. Urzekł mnie jej piękny kolor. Limitka miała w swojej ofercie piękne cienie sypkie, eyelinery, brązer i lakiery. Uwierzcie, było na co oko zawiesić!

                                                               Limited Edition Cucuba 





PLUSY:
- opakowanie: małe, smukłe
- odcień:  piękny koral idealny na wiosnę/lato
- wykończenie: półtransparentne z drobinkami złota
- zapach: przyjemny, słodki
- aplikacja: łatwa, szybka i przyjemna
- efekt jaki daje sztyft pomadki porównywalny jest do Loreal Caresse

MINUSY:
- trwałość: nie utrzymuję się długo na ustach
- niedostępna (limitowana edycja Catrice)


OCENA:



Cena: ok. 16 zł  (w drogerii Natura)

Kupując tą pomadkę kierowałam się kolorem, który nadaje ładny połysk na ustach. Pomadka okazała się nietrwała, ale to normalne przy takim wykończeniu. Przez to, że to limitowanka, może być dostępna jeszcze w niektórych wyprzedażowych koszykach.


Błyszczyk Catrice Lip Appeal Lip Gloss odcień 060 Coralista

Błyszczyk pochodzi z LE Cruise Couture, dostępnej w maju/czerwcu br. Kolor jaki wybrałam wcale nie jest koralowy, jak nazwa wskazuję, to mleczny róż, przypominający Essence Stay with me: me & my ice cream.






PLUSY:
- aplikator ułatwia nakładanie
- śliczny kolor mlecznego różu
- wykończenie półtransparentne, nadaje ładny połysk
- nawilżająca formuła
- opakowanie- błyszczyk nie wylewa się
- równomiernie schodzi z ust
- wydajny, duża pojemność 5ml
- cena:  kupiony w wyprzedażowych koszykach

MINUSY:
- zapach niby waniliowy, ale chemiczny
- troszkę klei się, jest gęsty
- opakowanie: napisy szybko starły się
- trwałość

OCENA: 

Cena:  9,90 zł w wyprzedaży

Opakowanie ma swoje plusy i minusy, formuła błyszczyka całkiem przyjemna, podobna do Rimmel'owskich Stay Glossy. Mimo, że kolor nie jest ''mój'', to świetnie sprawdzi się dla osób o chłodnej tonacji, szczególnie dla niebieskookich blondynek. Skusił mnie swoim kolorem, wykończeniem i ceną. Za błyszczyk nie dałabym więcej niż dwie dyszki, z wyjątkiem Lily Lolo :)


Avon Extra Lasting odcień lasting pink

Producent mówi o pomadce jako super trwałej szmince do ust. Poza tym informuję o zawartych w niej filtrach UV i nawilżającej formule - duży plus. Jednak na tej pomadce z Avonu zawiodłam się. Tak to jest z kupowaniem rzeczy w ciemno, szczególnie wybieraniem kolorów. Pomadka ma zgrabne opakowanie, wysuwany sztyft i to co mi w niej nie odpowiada to wykończenie satynowe. Kolor to delikatny, stonowany róż. Zapach przyjemny, słodki. Trwałość przeciętna, schodzi po godzinie bez jedzenia i picia.
Cena to ok 20 zł w promocji.
Nie ocenie tego kosmetyku, bo krótko go używam, po prostu nie opowiada mi. Być może komuś ją podaruję.






Nicole z kanału Pixiwoo używa pomadki Avon ExraLasting w kolorze vintage pink

                                                             GET THE LOOK

www.mirror.co.uk


Warto mieć w swojej kosmetyczce trwałą pomadkę lub pisak do ust, na większe wyjścia, ale trzeba pamiętać by je dobrze wypielęgnować np. Carmexem lub balsamem Tisane!

Pozostałe zakupy z Avonu już w następnym poście :)

Pozdrawiam
Poliii :)

2 komentarze:

  1. O, ja potrzebuję takiej pomadki matowej jak z Manhattanu, chyba się skuszę. ;-)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń