czwartek, 19 maja 2011

Kosmetyki na lato

Lato tuż tuż, więc trzeba zaopatrzyć się w dobre kosmetyki na lato.
Dzisiaj chciałam wam pokazać czego używam by chronić swoją skórę, podkreślić opaleniznę i by orzeźwić się w ciągu dnia.
Większość, jak widzicie to produkty Oriflame, tą szwedzka markę lubię najbardziej za produkty do pielęgnacji. A czy wy miałyście styczność z tymi kosmetykami? Może macie jakieś godne polecenia?

Na pierwszy ogień idzie mgiełka.
To dotleniająca mgiełka do twarzy z formułą
Optimals Oxygen Boost - cokolwiek to znaczy ;)
do każdego typu cery.
Stosuję ją, gdy mam potrzebę odświeżenia się,
najczęściej w upalne, bądź bardzo ciepłe dni,
zawsze mam ją pod ręką -noszę w torebce.
Ma ładny zapach, nie zawiera alkoholu, przyjemnie
orzeźwia buzię. Nie podrażnia moich oczu.
Pojemność 150 ml - średnio wydajna
Cena- w promocji dość atrakcyjna,
ja kupiłam ją kiedyś za 19,90 zł
obecnie można ją dostać w katalogu za 14,90 zł
Moja ocena (1-6): 5
Polecam dla niewrażliwców :)

Kolejna rzecz to spray do opalania Sol family.
Zawiera faktor 15, antyoksydant witaminę E,
która dba o właściwe nawilżenie,
spray chroni skórę przed szkodliwym
wpływem promieniowania UVA - co jest bardzo ważne!
kosmetyki nie zawierające tej informacji, nawet o SPF 15- nie zapewniają odpowiedniej ochrony skórze!
psika niewielką ilość produktu, konsystencja rzadka, zapach znośny, pozostawia delikatny film na skórze.
ma higeniczną pompeczke, dzieki czemu nic nie dostanie się do środka
(bywało u mnie tak, że nieraz do balsamu do opalania wkradł się piasek ;) )
pojemność to 150 ml jest dość wydajny
Cena- w promocji obecnie to koszt ok. 26zł
Moja ocena (1-6): 4

A po opalaniu..mój ulubieniec- nabłyszczający balsam po opalaniu Sol family.
Zawiera m.in. aloes, alantoinę, masło shea, które nawilżają skórę, a złociste drobinki na skórze, dodają jej blasku :) jest to subtelny efekt rozświetlenia, pięknie mienią się w słoneczku, zapach prześliczny! uwielbiam :))) balsamik posiada wygodną pompkę, z której dozujemy tyle produktu ile chcemy.
Pojemość to 200ml dość wydajny
Cena- w promocji ok. 25 zł
Moja ocena (1-6): 6 oczywiście :)
Serdecznie polecam!

I ostatni produkt to:
Dove Jedwabisty balsam do ciała Supreme silk lotion- 1 z moich ulubionych!
Daje piękny efekt na skórze- dzięki zawartości maleńkich złotych drobinek,
posiada składniki nawilżające, taj jak mówi producent: daje uczucie jedwabistej miękkości i naturalny blask.
Zapach bardzo ładny, typowy dla kosmetyków Dove.
Pojemność 250 ml - wydajny
Balsam otrzymałam w prezencie razem z całym zestawem (żel, antyperspirant, scrub)
Cena ok. 18 zł
Moja ocena (1-6) 5+
Również polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz