wtorek, 12 czerwca 2012

Zakupy marki Eveline Extra Soft + 1 bubel

Witajcie!
Dzisiaj mamy piękną pogodę na Pomorzu, ale deszcz też by się przydał, szczególnie roślinkom. Dzisiaj notka   o kosmetykach, które bardzo przypadły mi do gustu-  marka Eveline z serii Extra Soft receptura szwajcarska. Po pierwsze dlatego, że to nasza polska marka, po drugie kosmetyki są w bardzo przyjaznych cenach, po trzecie  za działanie. Moja skóra jest bardzo sucha i miejscami wrażliwa.
Przetestowałam m.in. :
- Balsam ultranawilżający - notka o nim TU
- krem do twarzy i ciała Allergique
- krem do rąk i paznokci  z 5 % mocznikiem
oraz
- odżywkę do paznokci 8w1 (świetna!) pisałam o niej TU
- utwardzacz - jedyna rzecz, która nie do końca mi odpowiada




Krem do twarzy i ciała Extra Soft Allergique


Ten odżywczy krem używałam kilka razy na twarz na noc, ale głównie stosowałam go do ciała, szczególnie po depilacji nóg. Potrzebowałam czegoś kojącego i szybko wchłaniającego, i to otrzymałam.
to co producent o nim pisze:

Długotrwała ochrona i natychmiastowa ulga dla skóry wrażliwej.Doskonale wchłaniający się krem odżywczy łączy w sobie całe bogactwo formuły szwajcarskiej o właściwościach silnie nawilżających i kojących. Już po pierwszym zastosowaniu przynosi natychmiastowe uczucie komfortu, pozostawiając skórę twarzy i ciała miękką i świeżą.


JEGO PLUSY:
- konsystencja- lekka, bardziej masełkowata niż kremowa;
- krem zawiera mocznik, d-panthenol i alatoninę, które działają łagodząco i przeciwzapalnie, intensywnie nawilża skórę oraz olej z avocado, który ma działanie odżywiające i regenerujące oraz przeciwdziałające przesuszaniu;
 - nawilża, koi i pozostawia skórę gładką;
- zawiera filtry UVA i UVB - faktycznie chroni skórę, na słonku skóra nie była poparzona;
- nie zawiera parafiny;
- jest bezzapachowy;
- nie zapycha (w przypadku używania na twarz);
- szybko się wchłania (na tym szczególnie mi zależało);
- nie pozostawia filmu na skórze;
- dodatkowo nie testowany na zwierzetach, o czym informuje znaczek na denku, przebadany dermatologicznie;
- średnio wydajny, a to przez to, że był regularnie używany przez ze mnie i przez moją mamę ;)
- pojemność 200 ml (dostępny również w opakowaniu 100ml)
- cena ok. 8zł
minusów brak!
Moja ocena (1-6): 5

Jest to fajny krem dla wrażliwców takich jak moja mama, która skrzętnie mi go podkradała ;) Na całe ciało jednak wolę jakieś zapachowe kompozycje jak np. obecnie rozświetlający balsam Dove - recenzja niebawem :)

Krem- koncentrat do rąk i paznokci Extra Soft

Ręce mam bardzo suche i bez kremu do rąk w torebce, w domu na co dzień, czy na noc, nie obędzie się.
Producent reklamuje go jako kosmetyk 3w1, czyli:

-likwiduje suchość, szorstkość i łuszczenie 
-regeneruje zniszczony naskórek
-wzmacnia paznokcie 







PLUSY tego kremu:

- zawiera 5% mocznik, dzięki któremu skóra jest dobrze i dogłębnie nawilżona, olej z avocado, d-panthenol i alantoninę- działanie tak jak wyżej, ceramidy, które uzupełniają niedobory lipidów w naskórku, przy tym chroniąc przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi oraz witaminy A,E i F,

- opakowanie standardowe w tubce, poręczne

- ładny zapach

- efekt: nawilżona, zmiękczona, podrażniona skóra ukojona

nie testowany na zwierzętach, przebadany dermatologicznie;


- wydajny


- pojemność 100 ml

- cena ok. 5zł!

minusik:

- wchłanianie, pozostawia film na dłoniach, ale na noc jest jak ulał ;)
- nie zauważyłam wzmocnienia paznokci



Moja ocena: 4

Fajny tani krem, u mnie sprawdza się bardzo dobrze, ale mam już swojego faworyta z BU :)

Ogólnie jestem zadowolona, są to kosmetyki tanie i dobre i chętnie sięgnę też po inne produkty z serii extra soft :)

3w1 60-sekundowy wysuszacz, utwardzacz i nabłyszczacz


Natomiast  utwardzacz z Eveline  rozczarował mnie.


Po pierwsze nie utwardza, przynajmniej nie u mnie, po drugie nie wysycha tak szybko i po trzecie niestety nie jest trwały.

Ale plusem jest ładne nabłyszczanie i płytki paznokcia i lakieru oraz cena ok. 10 zł.

Moja ocena (1-6):  2

Nie sprawdził się u mnie do końca, trafiłam na bubel, ale mam zamiar sięgnąć też po inne odżywki m.in. wybielającą, ponownie 8w1 i oliwkę do paznokci.



A jak u was sprawdzają się te kosmetyki?

pozdrawiam słonecznie :)

Poliii

5 komentarzy:

  1. Lubię firmę Eveline. Odżywka 8w1 jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam nic z tej serii, bardzo lubię ich kosmetyki, szczególnie serum

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ciekawe, nie miałam okazji testować produktów do typowo pielęgnacji twarzy ;)

      Usuń
  3. Bardzo lubię to firmę , utwardzacza nigdy nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń