wtorek, 27 września 2011

Balsam głęboko nawilżający Eveline Cosmetics + bonusik

Pierwsze wrażenia po spróbowaniu tego balsamu -- faaaajny ;)
Moja skóra koniecznie potrzebowała głębokiego nawilżenia, szukajac na półkach czegoś niezbyt drogiego,
ale w przystępnej cenie- znalazłam w Schlekerze tenże balsamik, dośc spory, z wygodną i higieniczną pomką.



To nowość Eveline Cosmeics - Extra Soft Balsam ultranawilżający o szwajcarskiej formule.
Jak producent mówi:
To Superskoncentrowana formuła o przedłużonym działaniu, zmniejszenie szorstkości i łuszczenia skóry. 24- godzinne ekstremalne nawilżenie.
Już po pierwszym zastosowaniu przynosi natychmiastową ulgę suchej skórze, w tym także atopowej. Przywraca odpowiedni poziom nawilżenia nawet bardzo przesuszonej skórze, zapewniając długotrwałą regenerację.Co do 24 godzinnego nawilżenia nie byłabym pewna, ale u mnie sprawdza się, ku mojej uciesze ;)

Jest bardzo bogaty w różne składniki aktywne! które również skusiły mnie do zakupy tego produktu. Tak więć zawiera m.in.:
- mocznik
- witaminy A, E i F
- masło Shea
- olej kokosowy

Produkt nie testowany na zwierzętach- o czym informuję nas znaczek na opakowaniu.
Przebadany dematologicznie, przeznaczony szczególnie dla skóry suchej, przesuszonej, atopowej.



Cena: ok. 16 zł  w promocji za ok. 10 zł
Pojemność : 500ml
Konsystencja: lekka, satynowa
Nawilżanie +
Trwałość +
Wchłanianie- szybkie
Zapach- bardzo ładny, utrzymujący się cały wieczór
Opakowanie - duże i wielki plus za pompkę!
Nie podrażnia
Dodatkowe atuty- wymienione powyżej ;)

Podsumowanie: świetny produkt o silnych właściwościach nawilżających, po przystępnej cenie, ładnie pielęgnuję, szybko się wchłaniając i pozostawiając skórą gładziutką i pachnącą ;)
Polecam wypróbować :)


BONUS!
Babeczki po raz kolejny ;) Straszną miałam chęć na muffinki, jeszcze taka piękna pogoda, żyć nie umierać :)
Zachęcam do zrobienia przepis tutaj

Pozdrawiam
Poliii :)

1 komentarz:

  1. gdzieś czytałam o tym produkcie zupełnie odmienną opinię, hmm chyba trzeba wypróbować samemu:D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń