piątek, 28 czerwca 2013

~ Ulubieńcy ~ lakiery do paznokci

Witajcie!!!

Dzisiaj troszkę o moich letnich lakierach do paznokci :)





P2 Color Victim  odcień: 530 charming

to rozbielony błękit, pędzelek idealnej szerokości ułatwiający aplikacje, trwałość przyzwoita 4-5 dni, w miarę szybko wysycha, ogromnym plusem jest konsystencja- lakier absolutnie nie gęstnieje (2 lata użytkowania!), 2 warstwy pokrywają ładnie płytkę, wykończenie kremowe, wydajny (8ml)

Lakiery P2 dostępne są w niemieckich drogeriach DM.
Cena ok. 2 euro

pisałam o nim tu




Wibo Gel Like odcień: 7 blue lake, 9 peaches&cream

słynne lakiery zaprojektowane przez blogerki, kolory piękne: mięta i pastelowa brzoskwinka, pędzelki standardowe, aplikacja (!) tutaj mamy schody, mięta jest gęsta, smuży, trudniej zasycha- ogólnie początkowo nie polubiliśmy się, trwałość kiepska, ale świetnie sprawdza się na stopy, wytrzymuje 1,5 tygodnia i całkiem dobrze wygląda, brzoskiwinia nieco lepiej, nie jeste tak gęsta, ale też lubi smużyć, wykończenie żelowe, pojemność 8,5ml

Cena ok. 6 zł







Miss Selene odcień: 193

drugi sezon to mój ulubiony lakier i druga buteleczka, to czerwień koralowa z różowym shimmerem, pędzelek cieniutki, aplikacja przyzwoita, krycie już po 1 warstwie, trwałość przeciętna do 3 dni, wysycha całkiem szybko, wykończenie drobinkowe, ładnie wygląda na stopach i dłoniach, idealna jak dla mnie buteleczka, pojemność 5ml
warto przyjrzeć się temu kolorkowi :)

Cena ok. 3zł





A jakie są wasze ulubione? 

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. ładne kolory lakierów, szczególnie spodobały mi się te z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te małe lakiery Selene są bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie Oleskowy lakier też jest w ulubieńcach choć ostatnio zdradzam go lekko z takim samym odcieniem od Manhattan a to tylko dlatego,że szybciej schnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć ;) miałam go w łapkach ale nie wziełam ..

      Usuń
  4. uwielbiam te dwa lakiery z wibo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ale chwilami nie znoszę przez aplikacje ;)

      Usuń
  5. ten bladoróżowy chyba najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń