poniedziałek, 16 stycznia 2012

Eveline odżywka do paznokci 8w1

Witam was po raz pierwszy w tym roku :) dzisiaj krótki post z odżywką Eveline.
Długo czekałam na efekty odżywki, o której wspominałam i pisałam nieco więcej TUTAJ
Jest ona polecana przez wiele blogowiczek, a ja kupiłam ją całkiem przez przypadek, około miesiąc temu.
Testuję ja już od dłuższego czasu. Moje spostrzeżenia są następujace:
- wzmacnia płytke paznokcia
- zmniejsza podatność na rozdwajanie się końcówek
- nadaje ładny mleczny odcień (po kilku warstwach- zalecenie producenta- dzień po dniu)
- przyspiesza wzrost paznokcia
- nadaje ładny połysk
- minusem jest wysuszanie skórek
- cena ok. 10- 13 zł / 12 ml
 Moja ocena (1-6): 5+
Jest to jedna z najlepszych odżywek jakie miałam. Poprawiła stan moich słabych, cienkich, rozdwajających się końcówek. Jest wydajna i skuteczna. Polecam Wam gorącą wypróbować tą odżywkę.

Pozdrawiam,
P.

1 komentarz:

  1. chyba się na nią zdecyduję, kończy mi się właśnie odżywka z nailtek. ;]

    OdpowiedzUsuń