środa, 23 listopada 2011

Produkty do pielęgnacji :)

Można by tak ująć, że to są ulubieńcy, jak widać bardzo mi przypadły do gustu kosmetyki świeżo zakupione, w poprzednim miesiącu :)
Wspomnę jeszcze, że pisze tak rzadko ze względu na brak czasu, niestety praca magisterska pochłania mnie bez reszty..
Wracając do tematu, dzisiaj przedstawię wam krem do twarzy z ulubionej marki Olay, krem na noc z AA, antypespirant- też trzymam się tu ulubionej marki Garnier, biedronkowy żel pod prysznic i żel do twarzy Tołpa.

OLAY active hydrating- nawilżajaca emulsja do cery normalnej i mieszanej na dzień
do pielęgnacji twarzy, jak zwykle królują u mnie emulsje z Olay, ale za każdym razem inne ;) co nie znaczy, że są złe, bardzo dobre! i bardzo je lubie, bo spełniają swoja rolę odnośnie nawilżenia, wchłaniania, wydajności.
link do pozostałych kremów Olay
plusy:
- nawilżanie
- szybkie wchłanianie
- lekka konystencja
- ładny, delikatny zapach
- nie podrażnia
- wydajna, pojemność 100ml za cenę ok. 20zł
minusik:
- brak SPF!
- opakowanie na plus i minus (poręczne / brak dozownika)
Moja ocena (1-6): 5-
Jeśli potrzebujecie kremu, bądź emulsji na dzień, idealnej pod makijaż, nawilżającej i po przystępnej cenie, możecie wypróbować, ja jestem zadowolona i kupie ponownie.
Obszerną recenzję tego produktu zrobiła Idalia - polecam :)

AA Ultra odżywianie,odżywczo-regenerujący krem na noc
U mnie to nowość, wcześniej na noc używałam emulsji Olay, albo oliwkowego kremu półtłustego Ziaji.
Ziajka mnie zapychała i zapach tego kremu, nie jest najładniejszy.
Natomiast krem z AA przeznaczony jest do cery bardzo suchej, a także wrażliwej i skłonnej do alergii.
Producent informuję o braku zawartości alergenów, parabenów i barwników, po za tym ma w składzie wiele cennych skladników jak:
olejek jojoba, olej z pestek czarnej porzeczki, ekstrakt z kakao, witamina E, gliceryna proteiny sojowe.
efekt mamy taki:
- gładka i odżywiona skóra
- natłuszczona
- przyjemny, słodki zapach
- nie zapycha
- wydajny, pojemność 50ml  cena ok. 16 zł
minusik
- pozostawiony do rana film na skórze, tłusta cera (plusem będzie dla ekstremalnie suchej skóry)
Moja ocena (1-6): 5-
To dobry krem na noc, ale innym razem wypróbuje inny, być może z Olay ;)

Garnier Dezodorant invisiMineral 
Zawsze wracam do tych antypespirantów w kulce, ze względu na efekt, zapach i mega wydajność.
Producent infoormuję o max 48h efekcie przeciw poceniu-nie sprawdzałam, ale na 12 h działa ;)
antypespirant nie zawiera alkoholu i parabenu, przeznaczony do jasnych i ciemnych ubrań.
plusiki:
- zapach
- opakowanie
- szybkie wysychanie
- nie zostawia śladów
- nie podrażnia
- bardzo wydajny 50ml starcza na parę dobrych miesięcy! cena ok.10 zł
minus:
- konsystencja rzadka, mocno chłodzi wczesnym rankiem ;)
Moja ocena (1-6): 5-
Lubię zarówno ten antypespirant i jego poprzednik Garnier mineral (różowy).

Be Beauty Brazylia Spa żel pod prysznic
+ piękny owocowy, orzezwiający zapach (ubóstwiam!) ekstrakt z guarany, alg, oliwa z oliwek,
+ przyjemność aromatoterapii zapewniona- Spa w domu gwarantowane ;)
+ konsystencja kremowa
+ opakowanie poręczne, dobrze dozuje żel
+ w miarę wydajny (miesiąc codziennego użytkowania) 300ml,
+ cena ok. 5zł!
- trudno dostępny ten rodzaj żelu
- nie nawilża jakoś specjalnie i nie pielęgnuję
Moja ocena(1-6): 5
Dla mnie to najlepszy żel pod prysznic jaki miałam, pięknie pachnie, dobrze oczyszcza skórę i jego niska cena zachęca do zakupu :)

TOŁPA huminea normalizujący żel do twarzy do skóry tłustej, trądzikowej, mieszanej i wrażliwej
Produkt ten należy do serii kosmetyków Strefa T- na niedoskonałości cery, poza tym mamy inne serie, są to:
Hydrativ- do odwodnionej i podrażnionej skóry
Lipidro- do suchej skóry
Rosacal- skóra naczynkowa
Futuris- na pierwsze zmarszczki 30+
Stimular- przeciwzmarszczkowy, ujędrniający 40+
Także dla każdego rodzaju cery mamy odpowiedni kosmetyk. Tak jak już wcześniej wspominałam, są to dermokosmetyki wykorzystujące naturalne składniki jak borowina.
Żel posiada wyciąg z tymianku, humino-kompleks Tołpa, jest hypoalergiczny, bez alergenów, sztucznych barwników.
+ zapach specyficzny, ale ładny
+ zabawienie żelu bursztynowe
+ konsystencja żelowa
+ wygodna tubka, silikonowy dozownik
+ nie pieni się
+ oczyszcza i nawilża
+ nie podrażnia
+ odświeża
+ matuje
+ zmniejsza pory
+ wydajny, pojemność 150 ml
- cena w promocji ok.16 zł, bez promocji powyżej 20 zł
- ściągnięta skóra (po spłukaniu żelu wodą)
- przez opakowanie nie widać ubywającego produktu
Moja ocena (1-6): 4
Ogólnie nie przepadam za żelami, ze względu na wysuszanie i ściąganie, ten nie wysusza, ale ściąga, mimo to lubię ten żel, ma dużo plusów.
Może znacie żel, który nie narusza warstwy lipidowej skóry? a może macie jakieś sposób na ściągniecie skóry przez żele do mycia twarzy?
pozdrawiam,
P.

5 komentarzy:

  1. fajne produkty i szczegółowo je opisałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poli, zachęciłaś mnie żelem Brazylia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uzywałam vichy normaderm, teraz juz tylko co 3 dzień, mam 2 odpowiedniki nie wysuszające, gdybyś była zainteresowana. Jeden kupiłam w aptece, to seria VIVAderm- pianka do mycia twarzy- niesamowicie delikatna, a do skóry z problemami. Druga to pianka do mycia twarzy rival de loop- uwielbiam ja. Wracając do serii vivaderm- u mnie w aptece była promocja i kazdy produkt był za 8 zlotych: pianka, krem, peeling enzymatyczny, żel punktowy, podkład...Mam 4 produkty z serii, jeśli bylabyś zainteesowana mogę zrobić post z recenzją

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm chyba skuszę się na emulsję Olay :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ufff, uporałam się z ViVAderm :) zdażyłam:)? nie ściągnęło skóry całkowicie:)?

    OdpowiedzUsuń