środa, 21 marca 2012

Żel micelarny BeBeauty vs Żel normalizujący Tołpa

Witajacie!

JUPI! MAMY WIOSNE! :


Nie pisałam długo i przychodzę do Was z recenzją biedronkowego żelu. Niestety będę pisać rzadziej, ponieważ padł mi aparat, totalnie zepsuł się i narazie nie mam możliwości go naprawić :( Jeśli będe pisać posty, to posiłkując się zdjęciami z internetu, tak jak na początku blogowania, albo tym, co mi pozostało na komputerze. Kilka dni temu udało mi się wgrać zdjęcia na dysk i mogę wam pokazać jak się on ma do żelu Tołpa.



Żel Be Beauty porównywany jest do żelu Tołpa ze względu na podobieństwo składu, opakowania czy graficznej szaty na kosmetyku. O żelu Tołpa i innych moich ulubieńcach pisałam tu -> link
Oba produkty są przeznaczone dla różnych typów skóry, ale jeden jak i drugi jest dla skóry wrażliwej.

Żel micelarny Be Beauty to hypoalegriczny żel przeznaczony dla cery suchej i wrażliwej.
Żel Tołpa, to normalizujący, hypoalergiczny żel do mycia twarzy do skóry wrażliwej, mieszanej, tłustej i trądzikowej.

Pojemność- 150 ml (Be Beauty i Tołpa)
Konsystencja- żelowa  ( Be Beauty przeźroczysta, Tołpa miodowy odcień)
Zapach- delikatny,świeży, przyjemny (Be Beauty i Tołpa)
Opakowanie- biała tubka z plastikowym otwarciem (Be Beauty i Tołpa)
Cenne składniki:
Be Beauty- micele i d-panthelon
Tołpa- naturalny składnik aktywny humino-kompleks Tołpa (cokolwiek to znaczy ;) wyciąg z tymianku
Działanie:
Be Beauty- delikatnie oczyszczona wrażliwa skóra twarzy i oczu ,nawilżenie, łagodzenie podrażnień, ukojenie.
Tołpa- skuteczne oczyszczenie skóry, łagodzenie podrażnień, zmniejszenie zaczerwienień, nawilżenie, zwężenie porów, matowienie cery i zapobieganie powstawaniu zaskórników.
Efekt:
 Be Beauty- gładka, delikatnie oczyszczona, nawilżona, ukojona skóra, lecz nie nadająca się do demakijażu oczu.
Tołpa- dobrze oczyszczona, zmatowiona, ukojona, nawilżona skóra, zwężone pory, ale po spłukaniu ściągnięta/ napięta skóra.
Cena- 4,99 zł (bez promocji) Be Beauty 16,49 zł (w promocji) Tołpa


Moja ocena (1-6): 3+


Żel biedronkowy to całkiem niezły żel za małe pieniążki. Jest w miarę wydajny, dobrze nawilża, dzięki gęstej konsystencji żelu, dobry do oczyszczania jedynie twarzy. Natomiast Tołpa jest dla mnie nieco lepszy i najlepszy ze wszystkich, ze względu na skuteczne oczyszczenie twarzy, w przeciwieństwie do BeBeauty, zmatowienie i odświeżenie skóry oraz wydajność, ale jest o wiele droższy.

A Wy macie swoje ulubione żele do mycia twarzy?

Pozdrawiam :)
Poliii

5 komentarzy:

  1. Ten biedronkowy jest fajny do demakijażu, ale jak idzie o oczyszczanie to jest tak sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstyd się przyznać ale biedronkowego jeszcze nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. żele Be Beauty to żele Tołpa :) robi je ta sama firma. ten biedronkowy, który pokazujesz, ma nawet swój odpowiednik w ofercie Tołpy (identyczny skład), tylko nie pamięta który to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no własnie się zdziwiłam, że ten sam producent robi podobne a nie identyczne...no ale to mozliwe, że czyms tam sie róznią:)

    OdpowiedzUsuń