wtorek, 15 stycznia 2013

Peeling do ciała Pat&Rub

Dzięki Glossybox miałam możliwość testować stymulujący peeling cukrowy Pat&Rub Home Spa.
Jestem nim oczarowana i jest to najlepszy peeling  jaki używałam.
Wcześniej nie miałam możliwości, ani ochoty spróbować, dla mnie tak drogich kosmetyków. 
Przez ostatnie miesiące oglądałam posty wielu blogerek ( możliwe, że jednej z Was), pokazujące śliczne pudełeczka pełne kosmetyków do testowania. I tak rosła moja chęć spróbowania. Pierwsze pudełeczko, które zamówiłam -Pazdziernikowe - zawierało dość sporych rozmiarów próbkę tego peelingu.


www.patandrub.pl


Producent informuję, że mamy do czynienia z rozmarynowo-cytrusowym peelingiem do ciała, zawierającym sól, cukier i różne oleje roślinne. Dodatkowo dużym plusem dla marki jest certyfikat ekologiczny i liczne nagrody w dziale Uroda.

Peeling ma bogaty skład i właściwości:

  • Sól - złuszcza
  • Cukier trzcinowy - złuszcza
  • Olej słonecznikowy - wzmacnia bariery naskórkowe, doskonale zmiękcza i wygładza skórę, zwalcza wolne rodniki, działa przeciwzapalnie i normalizująco
  • Naturalna witamina E – zwalcza wolne rodniki
  • Emolienty roślinne - nawilżają
  • Olejek grejpfrutowy - tonizuje, pobudza krążenie
  • Olejek cytrynowy - podnosi ukrwienie skóry, redukuje cellulit, oczyszcza skórę i zamyka pory
  • Olejek mandarynkowy- działa antyseptycznie, uspokajająco, tonizująco
  • Olejek rozmarynowy – pobudza, tonizuje, stymuluje
www.patandrub.pl




Plusy:
opakowanie: mały plastikowy słoiczek z nakrętką
konsystencja: scrub
zapach: przyjemny, orzezwiający, cytrusowy, relaksujący
efekt: wygładzona, nawilżona, natłuszczona ale nie tłusta skóra, 
utrzymujący się zapach
-wydajność: próbka 50 ml

Minusy:
- cena


Cena: 99 zł za 450ml

Moja ocena:  5/6

Bardzo przyjemny peeling w użyciu. Bardzo dobrze ściera, nawilża i odżywia, ale nie jest lepki czy tłustawy. Ma wysoką cenę, dlatego będę się rozglądać za jakimś drogeryjnym zamiennikiem np. peeling ze Starej Mydlarni dostępnej w Naturze/ drogerii Aster (mają ciekawy skład i kosztują ok. 20-30 zł).

Znacie jakieś tańsze zamienniki dla tego scrubu?

Pozdrawiam! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz