poniedziałek, 10 października 2011

Odżywka do paznokci JOKO


Firma Joko Cosmetics oferuję nam różnego rodzaju odżywki szybkiego reagowania do różnych problemów paznokci.
Przez ostatni czas stosowałam:
- Ceramiczny nano utwardzacz, który Wam polecałam i opisywałam tutaj
- Ekspresowe wzmocnienie

Obecnie używam odżywki wapniowej Calcium żel, przeznaczonej do kruchych , łamliwych paznokci.

Zawiera składniki aktywne m.in:
* pantotenian wapnia (stymuluje wzrost komórek i regenerację tkanki łącznej, przeciwdziała stanom zapalnym)
* ekstrakt z alg morskich
* olejek z drzewa różanego
*witamine E

Cena: ok.8 zł
Pojemność: 10ml
+ nadaje ładny połysk
+ dobrze rozprowadza się
+ w miarę szybko wysycha
+ dość długo utrzymuję się (używam 1 raz w tygodniu )
+ wzmacnia płytkę paznokci ( efekty po ok. 3 tygodniach stosowania)
+ nie zlikwidował całkowicie moich łamliwych i rozdwajająch sie paznokci, ale zmniejszył o wiele ich powstawanie
+ wybór odżywek na każdy problem paznokci
-  opakowanie- nasadka plastikowa z czasem pęka lub całkiem odchodzi (tak jak widać na zdjęciu odżywki Ekspresowe Wzmocnienie)
- dostępność (przeważnie osiedlowe drogerie)
- z czasem gęstnieje



Moja ocena (1-6): 5
Podsumowanie: Bardzo lubię tą odżywkę, szczególne, że długo utrzymuję się, dłużej niż nie jeden lakier do paznokci. Polecam wypróbować, cena bardzo atrakcyjna,
przy tak dobrej jakości :)

Pozdrawiam Was!
Poliii

2 komentarze:

  1. ja mam odżywkę na przebarwienia i szczerze...żadnych efektów ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie każdemu mogą przypasować, pomagają moim paznokciom akurat te opisywane odżywki, jedynie mam zastrzeżenia do odżywki Ekspresowe wzmocnienie- efektów brak( tutaj recezji niepisałam, bo niema rewelacji, ani nic :/..)

    OdpowiedzUsuń