niedziela, 31 lipca 2011

Produkty do demakijażu

Niedawno pisałam Wam o demakijażu, a dziś o kolejnych produktach, które testuję obecnie.

Mowa będzie o płynie micelarnym z Perfecty, który używałam już kiedyś do cery normalnej/mieszanej tutaj recenzja
i żelu do mycia twarzy, najtańszy jaki znalazłam, akurat w promocji w Rossmanie.

PERFECTA Dax Cosmetics Oczyszczanie- płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu
do cery wrażliwej
- tak jak każdy płyn z tej serii zawiera wyciągi z bawełny i świetlika, działając w ten sposób nawilżająco i zapobiegająco przy łzawieniu oczu - duży plusik!
- jest bezzapachowy, w przeciwieństwie do ostatniego płynu jakiego używałam dla cery także wrażliwej klik
- nie pozostawia tłustego filmu na skórze, ale czuć go na twarzy-  minus
- w miarę dobrze usuwa cały makijaż i zanieczyszczenia z buzi
- jest dość wydajny, 200 ml
- opakowanie poręczne, nie wylewa się z niego niespodziewanie, odpowiedniej wielkości dziurka do wylewania płynu
- co do łagodzenia podrażnień- u mnie nie sprawdził się- lekko szczypał -oj minusik

cena: w promocji 9,90zł

Moja ocena(1-6): 4
Jest to całkiem w porządku płyn micelarny, mam do niego dwa zastrzeżenia, ale przy wrażliwej cerze mojej mamy sprawdził się dobrze, na każdego działa inaczej i to jest sprawa indywidualna. Wcześniej byłam średnio zadowolona, ale teraz tak. Jeśli będzie w promocji, kupie go ponownie, bo jest ok. Polecam wypróbować.

SYNERGEN Rossmann Wasch-gel sensible haut- żel do mycia dla cery wrażliwej
Od żeli nie wymagam wiele, ma po prostu zmyć, oczyścić buzię. To co o nim sądzę:
- robi to co trzeba- usuwa makijaż i zanieczyszczenia ze skóry i oczyszcza plus za to
- producent mówi nam o zawartości łagodnych substancji myjących (skład żelu na zdjęciu)
- o dziwo mnie nie podrażnia
- jest wydajny pojemność 200ml plus!
- higieniczne opakowanie z pompeczką  plus
- delikatny zapach

- zawiera SLSy, i inne chemiczne środki   minusik
- wysusza minus
- uczucie ściągnięcia po umyciu
- cena ok. 7zł  plusik!
Moja ocena(1-6): 3
Za taką cenę żel do mycia twarzy jest jak najbardziej ok. Skład nie zachwyca, może wysuszać i ściąga...- to jedyne negatywy jak zauważyłam.


i oczywiście nadal używam Ziaję dwufazówkę, dla mnie najlepsza i najtańsza, kupiona w zapasie ;)
Niedługo zacznę testy nowego a właściwie nowości różowego płynu do demakijażu dwufazowego z Bielendy z serii Bawełna..

Dodam jeszcze, że wciąż na u mnie na 1 miejscu w demakijażu i oczyszczaniu twarzy jest Bioderma, a tuż za nią płyn micelarny z Bourjois :)
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. ja bardzo nie lubię tego żelu, plusem jest dla mnie opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię płynu z perfecty, nie radził sobie z moim makijażem do końca :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam takie zdanie co Magnaw483!Dodaje do obserwowanych!Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat mi to niepotrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń